03/12-01   -   Pressemeddelelse

Godt nyt til læseheste og multimedianørder

Bog & idé introducerer en ny bog- og multimedieportal med et væld af informationer til multimediainteresserede og læsende danskere.

Bog & idés hjemmeside www.bog-ide.dk har fået en større ansigtsløftning. Udover at kunne købe bøger og multimediaprodukter kan besøgende dagligt blive opdateret på nyheder indenfor de to områder, ligesom der vil være anmeldelser af både bøger, computerspil, videofilm og meget mere.

Som et ekstra plus kan hjemmesidens brugere desuden læse en lang række hidtil upublicerede skønlitterære tekster, som Bog & idé har fået stillet til rådighed af følgende danske forfattere: Jan Sonnergaard, Katrine Marie Guldager og Helle Helle. Inden længe kommer der nye bidrag fra bl.a. Christina Hesselholdt, Jens Smærup Sørensen, Pia Juul og Marianne Larsen.

Tiltaget er en del af Bog & idés ønske om at kombinere salgsdelen på hjemmesiden med en egentlig indholds / oplysningsportal.

"Tidligere har vi primært fokuseret på salgsdelen - nu skal det også være stedet man finder de oplysninger og nyheder, man søger. Det være sig oplysninger om en bestemt dansk forfatter, anmeldelser af de sidste nye udgivelser hvad enten det er bøger, computerspil eller videofilm", udtaler webmaster Jonathan Løw.

Bog & idé
Lundagervej 21