16/11-01   -   Pressemeddelelse

Danskudviklet e-learning software sponsor på TechLearn 2001 i USA

På netop afholdte TechLearn 2001, der er en af verdens førende konferencer & udstillinger indenfor e-learning området, var den danskudviklede e-learning software 'ABC Academy' repræsenteret som eneste nordiske deltager.

TechLearn bliver hvert år afholdt i World Disney Resort, USA og er arrangeret af det amerikanske Masie Center, som er en tænketank indenfor e-learning området. Danish Probe som er selskabet bag ABC Academy - Learning Management Systemet deltog såvel som sponsor som i konferencens advisory board.

Det var på TechLearn bemærkelseværdigt, omend ikke overraskende, hvordan e-learning og den seneste tids terrorhandlinger blev kædet sammen, udtaler bestyrelsesformand og strategisk direktør Jesper Lohse - Danish Probe. E-learning åbner helt nye muligheder for at uddanne folk, hvor de befinder sig - 24 timer i døgnet, 365 dage om året.

E-learning anses som et af de største vækstområder de kommende år frem.

ABC Academy gør det muligt hurtigt og effektivt at opbygge, administrere og vedligeholde en corporate e-learning portal med interaktive kurser, videnbaser, samarbejdsfora, online partner og kundesupport.

Selskaber som i dag benytter sig af ABC Academy - Learning Management Systemet omfatter bl.a. Navision, HTH og F-group.

Danish Probe A/S
Rådhuspladsen 16