31/05-02   -   Pressemeddelelse

Navision skal nok få kamp til stregen

Winfinans A/S har lanceret et nyt økonomisystem, der gør avanceret professionel økonomistyring økonomisk muligt for flere virksomheder.

Med anvendelse af standard Microsoft teknologi, et fast focus på enkel betjening og et netværk af kompetente partnere, giver denne nye løsning erhvervslivets mindre og mellemstore virksomheder nye muligheder, når der skal vælges økonomistyringsprogram.

Produktet leveres både som traditionel inhouse serverløsning og som ASP-løsning og er baseret på MS SQLServer.

I modsætning til konkurrerende løsninger bliver selve økonomiprogrammet distribueret med kildekode og til en pris, der er betydelig mindre end prisen på tilsvarende programmer.

Winfinans SQL giver selv low-end Axapta og low-end SAP løsninger kamp til stregen. Fremtiden med mindre licensudgifter for Danmarks virksomheder er begyndt! Og det kan nuværende dominerende spillere på markedet ikke forhindre.

Winfinans A/S beviser med dette nye udspil, at det ikke en betingelse at være en mastodont i verden for at levere gode økonomiprogrammer til rimelige penge.

Winfinans SQL bliver også brugt, når forretningsstrategi og økonomistyring skal gå hånd i hånd. Virksomheden Skagenfood, der fik E-handelsprisen for sit forretningskoncept og internetauktionshuset Lauritz.com, der nu snart har showrooms i både Sverige,Danmark og Tyskland, har anvendt Winfinans SQL med succes og med mindre lommesmerter.

Winfinans A/S er blevet valgt til solutionspartner af partnernetværket Link2-IT, med Winfinans SQL som den primære løsning til mindre og mellemstore professionelle virksomheder.

Så Navision skal nok få kamp til stregen.

Winfinans A/S
Himmelev Bygade 49