28/04-02   -   Pressemeddelelse

Navneskift hos Egholm Gruppen A/S

Egholm Gruppen A/S, som siden 1995 har udviklet og markedsført Winfinans økonomistyringsprogrammer, har besluttet at skifte navn til Winfinans A/S, for at styrke produkternes navn i markedet.

Med over 6.000 solgte programpakker i Danmark har programmerne opnået indpas i mange mindre virksomheder og hos revisorer.

Det nyeste program Winfinans SQL er udviklet til at dække både mindre og mellemstore virksomheders behov for økonomistyring både i dag og i fremtiden. Winfinans SQL har faciliteter, der omtales i forbindelse med de såkaldte ERP2-systemer. Virksomheden Skagenfood A/S har netop fået E-handelsprisen for en E-handelsløsning, der er baseret på integration til Winfinans SQL. Winfinans SQL vil sikre en fortsat positiv udvikling for både Winfinans A/S og virksomhedens brugere.

Winfinans programmerne er kendt for at være enkle at bruge. Winfinans bygger på Microsoft standard udviklingsværktøjer, og samarbejder med Microsofts office.

Winfinans A/S
Himmelev Bygade 49